• Produkter for konkurrence og træning!
  • Gratis fragt over 300kr
  • Sikker betaling med DIBS

1. Søvn!
Søvn hjælper dine muskler med at komme sig efter en træning, så sørg for du får de anbefalede 7 til 8 timers søvn hver nat!

2. Fokus på hvad du spiser!
Hvis du er distraheret, når du spiser (som at se TV eller arbejde på din computer), risikerer du at spise mere, end du behøver. Med fokus på den mad du spiser, vil du få mere kontrol over mængden af kalorier, du indtager.

3. Skriv dagbog!
Skriv ned hvad du spiser for at holde styr på de kalorier, du forbruger. Hold ligeledes styr på din træning, det vil hjælpe dig og fungere som en motivationsfaktor, når du hele tiden kan følge med i dine fremskridt.

4. Fortæl det til nogen!
Når du er på diæt, bør du fortælle det til nogen, du stoler på (ægtefælle, søster, bedste ven) og fortælle dem, hvad dine mål er, og hvorfor det er vigtigt for dig at nå disse mål. Det er mere sandsynligt, du vil modtage den støtte og opmuntring, du har brug for, når du fortæller om, hvorfor du er på en diæt over for en person, som står dig nær.

5. Lav en ugeplan!
Brug 10 minutter hver uge, og skab en ugentlig kostplan med alle dine måltider. På denne måde ved du, hvilke ingredienser du har brug for at købe, og du har en plan, du kan holde dig til næste gang, du handler. Dette hjælper dig med at undgå at købe usunde fødevarer, og vil give dig bedre kontrol over, hvor mange kalorier du indtager.

6. Ha’ en “fald tilbage plan”!
Når livet kommer i vejen for din diæt, så er det godt med en “fald tilbage plan”. En god ide er at have sunde snacks og måltidserstatninger ved dit skrivebord eller i din bil. Dette vil hjælpe dig til at modstå diverse fristelser eller fast food, som ikke er de klogeste valg i forhold til vægttab.

POPULÆRE PRODUKTER

RELATERTE BLOGGINDLÆG

FÅ 15% RABAT PÅ ALLE VARER
Få vores produktnyheder først og bliv inspireret

Din vara har lagts till i varukorgen. För att ta del av rabatten måste du vara inloggad som medlem.
LOG IND eller BLIV MEDLEM