• Produkter for konkurrence og træning!
  • Gratis fragt over 500kr
  • Sikker betaling med DIBS

Motion, motion, motion

Hvis du skal i gang med vægttabet med Nutrilett VLCD produkter, og du ikke motionerer i forvejen, vil vi anbefale dig at tage det i bidder. Det vil sige, start med at fokusere på at få indtaget de 5 breve Nutrilett pulver. Hvis du føler du har energi til det, er det en rigtig god ide, at lave lidt motion ved siden af. Men det skal nok ikke være højntensivt, da du lige nu kun får ca. 600 kalorier om dagen, og dermed måske ikke har det højeste energiniveau.
Dyrker du allerede motion inden du starter på Nutrilett VLCD kur, kan du godt fortsætte om end i et måske lidt lavere niveau end du har gjort indtil nu. En god tommelfingerregel er, at føle dig frem. Bliver du skidt tilpas ved motionen når du er på Nutrilett kuren, så hold lidt igen. Og hvis du omvendt føler du har energien, så er der ikke noget i vejen for at give den gas
Når du har tabt dig og gerne vil vedligeholde dit flotte vægttab, er det her en rigtig god ide at integrere noget motion, hvor du får sved på panden. Gode motionsformer, som også er gode fedtforbrændere, er fx:

Fodbold

Hvis du giver den gas og spiller en hel kamp, så kan der godt ryge ca. 800 kalorier i timen. Og det er det samme som en rigtig god omgang aftensmad med dessert.

Basketball

Udover at du løber i intervaller, som er gode til at forbrænde fedt, så laver du også en masse hop undervejs, som også er rigtig godt for fedtforbrændingen.

Boksning

Sporten kræver enorm god kondition og udholdenhed, og hvis du ikke er til selve kampen, hvor der bliver slået på tæven, kan du sagtens nøjes med at gå til selve træningen, som er den der giver så godt.

Langrendski

Hvis man rent faktisk løber på skiene giver en times langrend godt på fedtforbrændingsregnskabet. Og så får du udover benene, også brugt armene.

Klatring

Her kræves der masser af kraft i både arme og ben, og det er svært at holde pauser når du først er på væggen eller ude i naturen, og hermed opnås der også mere sved på panden.

Løb

Den sidste er den klassiske sport, som mange af os tyr til – især fordi den er så nem at integrere i en travl hverdag. Hvis man giver den gas vil man også her forbrænde godt. Intervaltræning er i øvrigt også en god ide – også fordi det giver lidt mere fart i benene.

RELATERTE BLOGGINDLÆG

FÅ 15% RABAT PÅ ALLE VARER
Få vores produktnyheder først og bliv inspireret

Din vara har lagts till i varukorgen. För att ta del av rabatten måste du vara inloggad som medlem.
LOG IND eller BLIV MEDLEM