• Produkter for konkurrence og træning!
  • Gratis fragt over 500kr
  • Sikker betaling med DIBS

Over til gode vaner

Dette program er til dig om ønsker at vedligeholde dit vægttab. Her er det vigtigt, at du planlægger dine måltider og motionsaktiviteter. Brug evt. vores måltids- og aktivitetskalender.

Og hvordan gør du så?

Planlæg indkøbene, så du kun skal handle ind et par gange om ugen. På den måde undgår du fristelser.
Fokuser på sunde måltider, masser af grønsager, magert kød som fisk og fjerkræ – hold evt. nogle kødfrie dage i løbet af ugen. Varier mellem måltiderne, så du ikke bliver træt af manglende variation. Find lækre opskrifter på nettet og på nutrilett.dk. Spis mad sammen med andre og nyd maden i et roligt tempo.

Hvis du er på farten, tag en Nutrilett bar med så du ikke får købt en usund frokost på tanken eller andet.
Husk at få dine 600 gram grønsager og frugt i løbet af dagen. Fokuser især på de grove grønsager.
Husk også de magre mejeriprodukter, som fx skyr, A38, skummetmælk og ost med en lav fedtprocent.
Vælg groft brød.
Spis fisk i hvert fald 350 g om ugen. En dåse makrel på rugbrødet, tæller også med.
Kig på fedtprocenten når du køber kød – vælg altid den magreste variant.
Brug olie i stedet for smør eller margarine til stegning.
Begræns sukkerindtaget – slik er ikke en løsning. Tag i stedet et stort glas vand – evt. en light sodavand, hvis sukkertrangen er stor. Men husk at holde øje med det faktiske kalorieindhold – nogle light produkter er faktisk rimelig rige på sukker.
Og husk vandet! Det er med til at lette din fordøjelse og du vil føle dig mere frisk.

Træning og motion i denne fase

Få din daglige motion. Mindst en halv time hver dag med sved på panden. Allier dig evt. med en ven eller veninde, på den måde er der større sandsynlighed for, at du kommer ud af døren.
Og endelig – find støtte, motivation og gode ideer inde på vores Nutrilett Willpower facebook gruppe.

Hvad gør du nu?

• Ryd ud i køleskabet, så du ikke falder for fristelsen første gang du er sulten.
• Det er smart at have nogle måltidserstatninger (Smart Meals) i din taske, hvis du ikke får tid til et måltid. Husk, at du som medlem altid får 20% rabat på alle produkter i webshoppen når du gør brug af rabatkoden “Teamwillpower20” ved kassen.
• Til højre på denne side finder du vores anbefalinger til kost- og aktivitetsprogrammer til dette forløb. Hent programmerne og husk at læse “forklaring til træningsprogrammet”, så du forstår de forskellige udtryk, der anvendes.
o Download vores kost- og aktivitetsplan. Udskriv skemaet og udfyld hvad du skal bruge til de forskellige måltider og hvilke aktiviteter du skal gennemføre.
• Tag kontakt til os på vores Willpower Facebook gruppe, hvis du har spørgsmål og behøver støtte/vejledning undervejs. Vi er her for dig og hjælper dig hellere end gerne på rette vej.

Nu er det bare at komme i gang. Vi glæder os til at høre fra dig på Facebook!

Planlæg ugen

At planlægge din kost og aktivitet for hver dag i ugen er meget nyttig.Vi har derfor udarbejdet en meget enkel kost- og træningsplan som du kan printe ud og planlægge ugen efter. Hæng den op på køleskabet eller et andet sted du tit går forbi.

RIKKE'S KOSTPLAN

At planlægge din kost og aktivitet for hver dag i ugen er meget nyttig.Vi har derfor udarbejdet en meget enkel kost- og træningsplan som du kan printe ud og planlægge ugen efter. Hæng den op på køleskabet eller et andet sted du tit går forbi.

FÅ 15% RABAT PÅ ALLE VARER
Få vores produktnyheder først og bliv inspireret

Din vara har lagts till i varukorgen. För att ta del av rabatten måste du vara inloggad som medlem.
LOG IND eller BLIV MEDLEM